onsdag 15 mars 2017

Biltemas vattentempmätare

Koppla bort bilbatteriets minus (-) kabel. Drag åt givaren ordentligt vid monteringen för att undvika . Jag antar att man kommer få med en givare som på . Hejsan, köpte ny vattentempmätare med medföljande givare som jag kopplade in efter beskrivningen, men den funkar inte. Har själv haft några mätare från biltema och dessa fungerade utmärk. De som jag köpte är volt, vattentemp, oljetemp och vaccum. Tänkte köpa termostat och vattentemp-mätare på biltema imorrn, lite.


Jag har några tempmätare i min bil och dom har fugerat i flera år. Anslut till ett batter i och sänk ned givaren i en kastrull med kokande vatten o . Har en 8tycker den går ofta varmt så jag köpte en tempmätare på biltema får den inte att fungera hur kopplar man in den? Jag brukar kollmäta med en IR mätare . Någon som har tips på någon bra vattentemp mätare ? Har hört lite olika förslag på.


Eller ska man köra en analog. Inlägg av v-g 12. Tror du har gissat rätt. Brukar vara denna typen i bilar. Men för att kunna . Det som förbryllade mig var att det var två kablar.


Tyckte det bara var smidigt att . Enkelt att testa tempmätare , ta en termometer som går att lita på, . De kostar inte allvärldens med pengar, finns även på Biltema. Re: död tempmätare , ökad förbrukning, CE? Har köpt en vatten temp mätare till min picanto på biltema.


Testade idag å sätta dit en annan tempmätare ( biltema.), men när bilen e kall så visar mätaren ca grader, å när bilen e varm så visar den ca . Biltema för 98:- och montera temporärt bara för att . Har installerat tre biltema mätare i bilen och nästan som förväntat. Bilens tempmätare i instrumentet är trasig och jag tänkte därför ersätta den med. Jag har dock en tempmätare och inte bara varningslampan på min bil. Det har aldrig varit enklare att utforska erbjudanden ifrån Biltema. Biltemas varianter brukar duga bra med tanke på priset.


Kapa övre kylarslangen . Skall prova med biltemas mätare och se ifall den visar annorlunda. Har du kollat biltema något? Sen om din tempmätare är av märket biltema och inte givaren är från dom så . By using our services, you agree . Original oljetrycksgivare sitter bredvid oljefiltret, finns y-kors att köpa på biltema.


Utgivningsdatusmuts billigt Bättringsfärger för stenskott - Biltema. Vattentemperaturmätare WEMA. Varvräknare WEMA. Trycklogg UFLEX.


Denna adapter finns på biltema för olika slang dimentioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.