måndag 6 november 2017

Airbagmotstånd

Finns hos Mrtuning. Personlig kundtjänst. Vilket motstånd passar min bil? Motstånden är universal och passar samtliga bilar. Till airbag i ratt och. Välj ett alternativ, 2.

Airbagmotstånd mängd. Genom att fortsätta använda sidan godkänner du detta. Passar airbagkontakter till både förare och passagerarsidan. Tänk på att vid flerstegs-airbags behövs ett motstånd per kontakt . Notify me when available.


EJ till stolar och. QSP Products under namnet Allied Racing Supplies. Tjena, tänkte byta ratt i min 9med airbag imorn. Men behöver ju ett motstånd så att lampan tänds o slocknar som vanligt.

Går det att bygga . Har monterat en original M-tech II ratt i M3an, modellen utan airbag och nu behöver jag släcka lampan med ett motstånd. Sätter man motståndet på . Undrar om man bara kan ta av airbagen och mäta motståndet i den utan att den smäller av ? Kanske slipper göra de om man kan f reda på vad . Används om du monterar en sportratt i en bil med airbag i ratten från början. För koppla ur airbag.


Snälla, kan någon tala om för mig vilket motstånd jag behöver för att lura bilen att airbagen funkar? Jag har letat jätte länge nu och börjar bli lite . V,jag tänkte byta till en goare ratt. Info: Antal: st. Svar på inlägget:. Kanske går att lösa med airbagmotstånd likt när man tänkt ha en barnstol monterad fram.


Kanske lite onödigt att skaffa ett sånt bara för det här . BMW EEEEEEEEEE53. Dessa rattnav håller mycket högkvalite, ochpassar ALLA våra rattar. Hej hadde tänkt köpa sportstolar och montera in.


Har du en lysande airbag lampa?

Montera motståndstestaren där . Skall koppla ur passagerarairbag på min V-02. Sökt som tusan på nätet efter ett sk Autoliv airbagmotstånd. Verkr vara svårt att hitta, om ens de får säljas mer.


Verkar vara endast auktoriserade . Har en feilkode Fault på kollisjonssensor som er montert i dørken, forkant av passasjersetet. Det sitter en sk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.