tisdag 5 juni 2018

Båtvinsch jula

Vinschar Vi gillar välutrustade garage, gnistrande rena bilar, smarta biltillbehör och praktiska hjälpmedel för transport och lastsäkring. Välkommen till Jula ! Motordriven V-vinsch som underlättar momentet att ta upp båten. Passar dig utan permanent båtplats, eller för dig som reser runt och fiskar i olika vatten. Integrated Solenoid . Väger båten bara styvt 3kg, är det inga som . Sen kanke detta är sanning med modifikation.


LFM - Lets Fish Movies. Jag tror mitt kommer från Jula (med band) men samma prisläge. Pga felköp säljes denna oanvända mångsidiga winsch från Jula. Köp en båtvinsch.


Jag har en enkel båtvinsch som jag sätter fast med ett snabbmontege på framlemmen och vevar upp hustruns skoter utan back. Nu skulle den bara haft en liten båtvinsch och en rulle så man kan. Biltema Appen - produkter rett i lomma!


En Jula som kostade ca 600:-,nåt liknande du har Tobbe, fast klenare. Vi finns nu på Stallsiken i Skövde granne med Jula och Elgiganten. I våra nybyggda lokaler som . BÅTVINSCH 12V KG MED.


Shopping cart Legg i handlekurven. Den kan därför användas som en båtvinsch med förutsättning att den är monterad på en kraftig . Förr eller senare råkar man vid trädfällning ut för att ett träd fastnar i ett annat. En manuell båtvinsch med spärrhandtag kostar inte mer än ett par hundralappar i. Vinschar, båt vinsch för lastbilar och båtar, photograph. Båtslip VR-5med manuell vinsch . Båt vinsch Ce-godkänd - Bossgoo. Gullbernavägen 24A.


Annars kanske du kan fästa en billig båtvinsch i någon balk framför. Jag tänkte försöka designa en liten . Jag montera jula krok på minn goes igår blev kanon slipper ju att brottas med. En vinsch från Jula och lite träbitar senare så kan vi frakta ca pannor åt . Sitter en alko på idag och vet inte om man ska välja dom billigaste alternativen typ Jula , biltema eller satsa på lite dyrare modell?


Jag har inte testat med Jula -vinsch enligt bild men principen borde vara densamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.