onsdag 10 oktober 2018

Högtalare byggsats ljudia

Produktkategorier. Exklusiva och välljudande aktiva 2-vägs högtalare med inbyggda förstärkare och Bluetooth. Ministrobe byggsats med två vita led-lampor.


Har byggt lite innan, bland annat en byggsats från ljudia. Några förslag på byggsatser för ungefär det jag söker? Om man köper tex Kappa element av Billebro, element som säljs av många företag, hur mycket kan man då egentligen bli lurad?


Ljudia har jag . Jag hade i min ungdom en liknande modell från ljudia fast med vifa element och. Ska vi börja räkna högtalare som INTE har den där hyllan? Nästan alla köpehögtalare och de byggsatser som presenteras av Hifikit eller ljudia har ju den senare konstruktionen - varför? Säg att jag har en högtalare som är ungefär en meter hög med en volym på ca liter vilket gör baffeln ganska . Vi har konstruerat en ny byggsats ! Scan-Speak som låter riktigt kul.


Acoustic Deep Sea är namnet och. De jag har tänkt bygga är golv högtalare av 3-vägs typen. Vill du byta stereo, högtalare eller lägga till Bluetooth i bilen? Säljer här mina egenbyggda högtalare. Högtalarelement och byggsatser finns på hifikit.


Då ingick allt utom lådan som jag då själv . MikeO skrev: Geddy_Lee skrev: Vem snickrade ihop alla dessa identiska högtalare i mitten av 80-talet? Resultatet blir en högtalare som kan leverera ett rejält ljudtryck. Detta kit är ett fullvuxet PA och högtarna levereras som byggsats där själva lådan inte ingår.


Men titta på ljudia. Alltid ger det väl något tips. Här kan du finna kompletta system och byggsatser att montera själv. Jag har ett par gamla kub- högtalare (de runda genomskinliga, pro speakers hette dom visst), som jag har klippt loss från det trasig. Eller en byggsats , med samma Tripath chips,.


Enkel byggsats med manuellt kanalval och bra ljud. Komponenter: Bl. Det verkar vara mer discohögtalare än pa högtalare. Köp något kit inkl. Tips och råd om byggsatser är väl vad jag är ute efter.


Segelmodell, Byggsats Habich Jr 132Cm. Semo TByggsats I Trä Av Svenska Flottans Motortorpedbåt. Byggsats Vips så har man efter en del slit och damm i luftstrupen pulat ur kompletta lådbyggsatser ur.


Filtrera Sortera. Cajon Byggsats av björklaminat inkl sejarmatta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.