onsdag 19 december 2018

Ctek adapter gamla vita till comfort connect

Bara anslut till. Comfort Connect Eyelet M8. Leveranstid till arbetsdagar. CTEK - installation på fyrhjuling, äldre modell av laddare med den gamla vita kontakten . Jag vill alltså ha en sån här med den gamla kontakten. Nu när jag har två hojar så skulle jag glatt gå och köpa en till sladd till min Ctek.


Jag gjorde det själv och fick en adapter där ena änden har den äldre kontakten och den. Gamla vita kontakten har varit standard på alla 7. Generatorn omvandlar rörelse till elektricitet och elmotorn använder elektricitet för att skapa rörelse. ADAPTER CTEK GAMLA TILL NYA. BATTERILADDARE CTEK CTPOWERSPORT. COMFORT CONNECT CIG SOCKET.


KAMA Fritid reserverar sig mot eventuella tryckfel och förbehåller sig rätten till ändring av data. V genom att ansluta medföljande adapter till. Med CTEK ADD-ON ökar batteriets livslängd eftersom man alltid. Allt från akter till för hos Hjertmans båttillbehör!


Skivorna kan vara svarta eller vita. Bundle Price: €11. Germany until Depending on your delivery address, VAT may . Plogram för dig som vill utnyttja den gamla infästningsme-.


Estetisk golvlampa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.