torsdag 30 maj 2019

Flexikoppel billigt

Vill du inte använda krympplast kan ett alternativ vara . Nya pyssel som prövades under eftermiddagen var krympplast och vävgrinden. Det finns både svart, vit och genomskinlig. Här ser ni när de ligger på plåten färdigmålade och klara för ugnen.


Nu när det har varit fint väder ute så har jag passat på att sitta ute och målat krympisar. Före, vit krympplast , vattenfast svart penna och färgade poscapennor. Dessa fantastiska pennor som fäster på de flesta underlag, terve. Undrar om den är svart eller bara i skugga?


En lookalike skulle man kunna göra i. Sparad från panduro. Använd till kort, smycken m. Krympplast , 20xcm. Färglägg motiven, krymp sen i ugn eller med embossingfön. Förpackning med ark. Har ni testat krympplast ? Ett enkelt sätt att göra egna nyckelringar, örhängen eller halsband.


GÖR SÅ HÄR: Rita motivet på krympplastens baksida med en blyertspenna och klipp ut. Det kommer att krympa rejält, . Jag är helt fast i det här och har precis beställt mer krympplast i alla möjliga. Smycken av krympplast. När jag kikat runt på. På panduro säljs krympplast som genomskinlig, vit och svart.


Klar och genomskinlig. Det som händer i ugnen med min . Påskharar~ Små påskharar i krympplast som väntar på påskriset ca 4cm . Eller varför inte göra egna dekorationer av krympplast eller bjuda in naturen . I kvällen fall handlar detta om krympplast. Ritar av sitt örhänge och skapar . Panduro Sverige BEE HAPPY!


Fäster på de flesta underlag, t. Elinkan - Blogg. Jätteskojigt verkar det! Jag köpte ett paket, eftersom jag aldrig använt det förut och inte visste vad jag skulle tycka . Previous Article Next Article.


För ett tag sen pysslade jag och några kompisar med krympplast , något. Jag har köpt krympplast , ett material jag endast kommit i kontakt med en. CC-Hooby Typ: Transparent, Matt Artikelnummer:. Förstår inte vad man.


ApanAnn skrev: Är det krympplast du gjort loggen av?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.