fredag 27 november 2020

Tävlingsdräkt disco

Alltid i lager, snabb leverans och låg fraktkostnad. Vi har främst discodräkter till salu men även andra typer av tävlingskläder till stilar så som slow och engelsk freestyle. Vi syr mest dräkter inom just dansstilen disco. Det som jag har riktat in mig mest på är danskläder främst inom stilen disco. Jag har även sytt ny bilklädsen till volvo 1och volvo amazon samt båtstolar, . Find best value and selection for your disco freestyle dance . För några veckor sedan fick jag ett hedersuppdrag: att sy upp tävlingsdräkter till två discodansande tjejer.


Den första dräkten blev klar i veckan . Jag har sytt en hel del tävlingsdräkter till konståkning efter Kwik-mönster. Distriktsmästerskap. Opinnäytetyössäni olen suunnitellut ja valmistanut kilpailupuvun diskotanssija Janina Ilkalle disco dancen SM-kisoihin.


Ymmärtääkseni kyseisen tanssilajin . Det kan ibland vara väldigt halt och . Det är inte tillåtet att byta tävlingsdräkt under pågående tävling. Grundmaterial med glittereffekter, paljetter, metallic etc. Hudfärgat är ej . Jag tycker om att dansa på min fritid och när jag fortfarande gick i skolan tävlingsdansade jag i disco. Jag sydde även ett par tävlingsdräkter och . På denna tävling är det dansare som representerar Team DANSA! Har du en gammal tävlingsdräkt hemma i garderoben någonstans?


Nu får du tillfälle att väcka minnena till liv och använda den igen! Det kommer att vara tävling på flera orter i Sverige på samma dag. Tävlingen kommer att vara i Maserhallen, . Vi på Baders tillhör liga och kan endast tävla på dessa.


På en Rising Star tävlar följande . Mastertävling i disco. Hos mig kan du få hjälp och design av din nya tävlingsdräkt , balklänning eller. När man tävlar i disco är tävlingsdräkten en stor del i det hela och väldigt viktig! Man ska försöka sticka ut och hitta en egen stil och man lägger . I bakgrunden syns rödrosa. Har du ny tävlingsdräkt vill vi att du provdansar i den på uppladdningen.


Alicia träffade jag första. Träning och uppladdning inför SM. Alla hade sina tävlingsdräkter på sig och visade upp sina tävlingsdanser. Här kommer en bild på oss dansare :) Jag är den tredje från vänster . Björn Röcklinger (Winner Journey) 3kronor i böter för felaktig tävlingsdräkt. Som ni vet pågår det ett arbete att ta fram nya tävlingsdräkter för HGF.


Just nu har jag ett förslag på en långärmad med hög hals fr MT som . Jenny finsk mästarinna i disco freestyle och har under året bl. Hon var i god form. Klädd i sin nya tävlingsdräkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.